2021-04-12

Apirilak 15 osteguna, Iñaki Zubeldia bueltatuko da,  LH4. mailakoekin solasaldia izango du. “Siberiako neskatila” liburua irakurri dute.

Liburutegiak eta ikastetxeak antolatu du ekintza.

2021-04-12

Apirilak 12 astelehena, Iñaki Zubeldia idazlea ikastetxera etorriko da, LH3. mailakoekin “Eskola sorgindua”liburuaren inguruan solasaldia egiteko.

Liburutegikoek ikastetxearekin batera antolatutako ekintza da.

2021-02-05

Otsailak 8 eta 10, Esti Gonzalez ikastetxera etorriko da LH4.eta LH6.mailetara hartza egunaren jatorria eta istoria kontatzera.

Irakasleek antolatu dute ekintza.

2021-01-18

Datorren asteazkenean, urtarrilaren 20an,  HHko 3, 4 eta 5 urteko ikasle taldeak Danborrada ospatuko dute. Ekintza C patioan izango da, eta, euria bada, patio estalian.

Aurten BARNE EKINTZA izango da, eta, egoerak eskatzen dituen segurtasun neurriak hartuko dira.

Euskal Herriko  ohiturak ezagutzeko baliogarria den ekintza da, eta , gainera, ikasleak danborrak astinduz ondo pasatzeko.

Ikastolak eta HHko irakasleak antolatzen dute.

2020-12-04

Guraso agurgarriak:

Datozen egunetan, AMPA-ren laguntzarekin batera, Lehen hezkuntzako  5. mailako ikasleentzat 4 orduko sexu heziketa programa abiatuko dugula jakinarazten dizuegu.

Erabiliko den metodologia eta argudio sexologikoa, taldeetako beharrizan eta berezitasunetara egokituko dira.  Ikastaroa DESIRAK taldeak emango du.

Sexu harremana afektibitatearekin lotzeaz gain, sexualitatea mezu baikor batez janztea da proposamen honen egitasmoa, beldurra, tabua, errua eta abarrekoak  horrela kaleratuz. Gure ikasleen sexu hazkuntzan, norberaren ardura eta heldutasuna areagotuko duen ikuspuntua izango da batik bat.

Esperientziak, kezkak, iritziak eta iradokizunak eztabaidatzeko sekulako aukera bihurtzeko asmotan, sexu hezitzaileen eta zuen arteko topaketa ONLINE-a antolatu dizuegu.

Parte hartu nahi duzuenok prestakuntza emango duten pertsonekin jarri  behar zarete harremanetan hurrengo helbide elektronikoan: info.desirak@gmail.com

Abenduak 10, online formatua.

2020-11-24

Azaroak 25ean “MAITE ZAITUENAK ONDO TRATATZEN ZAITU” lelopean, Emakumeen aurkako indarkeriaren kontrako nazioarteko eguna ospatuko dugu Ikastolan. Ikastetxeko ikasle guztiak, taldeka,  koreografia bat dantzatuko dute eta photo call-en argazkiak aterako dituzte tratu onen alde eginez.

Ikasleak eta irakasleak zerbait morea jantzita ekarri beharko dute egun horretan.

Ikastolak antolatzen du.

2020-11-20

Kaixo familia,

Jakinarazi nahi dizuegu datorren asteartean, azaroaren 24an, 18: 30ean, IGE-aren laguntzarekin, familientzako “Berdintasunean hezi eta hazi” tailerra egingo dela Lobianon. Bertan, genero-estereotipoez eta horiek eraisteko lan egiteko moduaz jabetuko gara. Gai zehatzak ere landuko ditugu, hala nola jostailu motak eta sexismoa, ezagutzen ditugun genero-estereotiporik gabeko jolas motak, autokontzeptua eta autoestimua eraikitzea, adibidearen bidez nola hezi, etab.

Azken batean, berdintasunean hezteko tresnak eta estrategiak emango ditugu, gure seme-alabak askeak eta, ondorioz, zoriontsuagoak izan daitezen.

Plazak mugatuak dira eta izen-emate ordenaren arabera egingo dira.

Eskerrik asko, hezkidetza batzordea (IGE)

2020-11-10

Asteartean, azaroak 17, goizeko 9etatik 11ak arte, bi saioetan L.H.ko 4. mailako ikasleak ingelesezko ipuin kontalaria izango dute ikastetxean.

Ekintza hau ingelesa sustatzeko ikasleen artean antolatzen da.

Liburutegiak antolatzen du.

2020-11-10

Astelehenean, azaroak 16, Gaztainerre ospatuko dugu Ikastolan. Ikastetxeko ikasle guztiak gaztainak jango dituzte.

L.Hko 3. zikloko ikasleek, bideodeiaren bitartez, azalduko dute ohituraren arrazoia, eta, ondoren, gaztainak banatuko dira gelaka.

Ikastolak, Guraso Elkartearen laguntzarekin antolatzen du.

Anaitasuna HLH
telefonoa943171033