2022-06-16

Gaur, 5. eta 6. mailetako ikasleak Lekeitiora joan dira. Autobusez Oletara, eta bertatik, oinez, Lekeitioraino. Bertan, hondartzaz disfrutatuko dute.

2022-06-09

Gaur 5 urteko geletako ikasleak Lekeitiora joan dira. Bertan gaua pasako dute eta hainbat ekintza burutuko dituzte.

Irteera hau irakaslegoak antolatu du IGEren diru laguntzarekin.

2022-06-07

Bihar, ekainak 8, 1go eta 2. mailetako ikasleek kurtso bukaerako irteera egingo dute. Autobusez, Etxebarriraino joango dira eta gero, bidegorritik oinez, Markinara helduko dira. Bertan, txorroetako parkean jolastuko dute.

2022-06-03

L.H.6ko ikasleak eta hiru irakasle ekainaren 6, 7 eta 8an Ullibarri-Ganboa urtegiko Zuhatza irlara joango dira. Hiru egunetako egonaldia izango dute ur ekintzak eta talde kohesioa gauzatzeko, elkar hobeto ezagutzeko, harremanak sendotzeko eta ondo pasatzeko.

Bertan  bi gau pasatuko dituzte ekintza desberdinak eginez: bizikletaz ibili, windsurf, kayak, paddle surf.

Egonaldi hau Ikastolak antolatzen du IGEren diru laguntzarekin.

2022-06-03

Gaur, 3. eta 4. mailako ikasleak ikasturte bukaerako irteera egiten ari dira. Zarautzeraino autobusez joan dira eta bertatik, oinez, Getariraino.

Irteera hau Ikastolak antolatzen du, IGEren diru laguntzarekin.

2022-06-01

Gaur, ekainak 1 asteartea, LH1ekoak Arrigorrieta baserrian eta inguruetan dabiltza.

Naturaz gozatu eta inguruak ezagutzeko aukera paregabea izate ari dira.

Anaitasuna ikastolako irakasleen antolakuntza eta IGE-ko diru laguntzari esker aurrera atera dugu ekintza.

Mila esker, Aitziber Abarrategiri bere laguntzagaitik.

2022-05-30

Bihar, maiatzak 31, H.H.ko 3, 4 eta 5 urteko ikasleek Urkiolara irteera egingo dute.

Ekintza honekin naturaz gozatuko dute.

2022-05-25

Ostiralean, maiatzak 27, 6. mailako ikasleka Otxandiora joango dira eguna pasatzera. Bertan orientazio ariketak burutuko dituzte.

Ekintza hau irakaslegoak antolatu du IGEren diru laguntzarekin.

2022-05-25

Bihar, arratsaldeko 17:30etan, 5. eta 6. mailako ikasleak Ermuan antolatu den “Mundu bat bertso” jaialdian parte hartuko dute. Jaialdi hau “Ermuko Bertso Topaketa” proiektuaren barruan dago. Bertan, ikastetxe desberdinetako ikasleak ikasturtean zehar landutako bertsoak abestuko dituzte.

Ekintza hau Bizkaiko Bertsozale Elkartearen laguntzarekin antolatzen da.

2022-05-25

Bihar, osteguna, L.H.1eko ikasleak Ureta baserrian pasatuko dute goiza.

Ekintza hau irakaslegoak antolatu du Udaletxearen diru laguntzarekin.

Anaitasuna HLH
telefonoa943899171