2019-11-26

Azaroaren 26an eta azaroaren 28an goizeko 9:30etatik 10:30etara Lehen hezkuntzako 3. mailako ikasleak Ermuko liburutegira joango dira bisita gidatua egiteko.

Ermuko liburutegira oinez jeitsiko dira eta oinez igoko dira.

Ermuko liburutegia eta honek ematen dituen zerbitzu ezberdinak ezagutzeko da bisita hau.

Liburutegiak antolatzen du.

2019-11-26

Azaroaren 22an eta azaroaren 29an, goizeko 11:30etatik 12:30etara, lehen hezkuntzako 4. Mailako ikasleak ikastolako liburutegian ingelesezko ipuin kontalaria izango dute.

Ingelesezko konpetentzia bultzatzeko .

Ikastolak eta Ermuko liburutegiak antolatzen du.

2019-11-18

Azaroaren 19an, asteartea, zinemara “Alfombra magikoa” filma bat ikustera joango dira Lehen Hezkuntzako 1., 2. eta 3. mailakoak. Etxera bazkaltzera joaten diren umeak 14:25ean, zineman egon beharko dute. Ondoren 16:00etan, plazan (kiosko ondoan) jaso beharko dituzte (autobusekoak barne).

Tinko elkarteak antolatzen du.

2019-11-11

Sphütako Epherra Ikastola 2002an hasi zen gabonetarako otarreak eskaintzen. 2014an Alozeko Ikastolak bat egin zuen ekimenarekin, hurrengo bi helburu hauekin beti:

1. Ikastola bien finantziazioan laguntzea. Seme-alabek euskaraz ikasteagatik, gurasoek finantziazioaren %30 jartzen dute eta administrazioek, %20. Gainerako %50, hau bezalako gizarte ekimenen bidez eskuratzen dute. 2018ko salmentari esker, adibidez, 15.000€ bildu zuten Zuberoako bi ikastolontzat.
  2. Tokiko ekoizleak ezagutaraztea, Zuberoako etxalde eta enpresetako ekoizpenak dituzten otarreak eskainiz:

Ikastola-euskaraz-19

ARGIA aldizkarian argitaratutako albistea irakurtzeko sartu hemen: Zuberoako ikastolak laguntzeko otarrea salgai jarri dute

2019-11-11

Ikastolako 3.zikloko Agenda 21eko gelako ordezkariak, azaroaren 15ean, ostirala, egun osoko irteera izango dute. Euskal Herriko Nekazari Elkartera (EHNE), Zornotzara, joango dira.

Agenda 21eko proiektuaren lanketa egingo dute.

Ikastolak  antolatzen du.

2019-11-11

Azaroaren 11 goizez gaztañerre eguna ospatuko da, gaztaña erreak jaten, ikastolako umek guztiak. Bakoitzak bere gelan jango ditu, goizeko atsedenaldi inguruan gaztañak banatu eta jango dituzte. Bitartean hainbat abesti abestuko dituzte.

Ermuko ohitura zahar horri eutsi nahi diogu horrela

Ikastolako Guraso Elkarteak eta 2. zein 3. zikloko ikaleak antolatuko dute.

2019-10-28

Anaitasuna Ikastolako sarrera nagusian LGTBIQ eta emakumeen askatasuna aldarrikatu nahi duten bankuak daude. Ikastolako ikasleek maitasun osoz margotu dituzte bankuak, baina, bakarrik daude eta konpainia behar dute. Animatu eta atera argazki bat bertan.

Aniztasuna eta baloreak (tolerantzia, elkartasuna, poztasuna, laguntasuna…) hobekien islatzen dituen argazkiak liburu baten saria izango du.

Lehiaketan 3 sari banatuko dira:

• Ikasleak (Irakasleak ikastaldeari aterako du argazki bat).
  • Ikastolako langileak.
  • Ikastolako familiak.

Argazki guztiak aarriaga@anaitasunaikastola.net emailera bidali behar dira, parte-hartzaileen izen abizenak eta maila adieraziz.

Argazkiak aurkezteko epea urriaren 28tik azaroaren 15era izango da.

2019-10-28

Datorren ostegunean, urriak 31, Lehen Hezkuntzako  4. mailako ikasleak,  Durangaldeko herriak ezagutzera joango dira, horrela, gelan landutako gaia zuzenean landuko dute.

Ikasleak goizeko 09:15etan autobusa hartuko dute Ikastolan eta arratsaldeko 15:45ean, bueltatuko dira ikastetxera.

2019-10-28

Datorren asteartean, urriak 29, Haur Hezkuntzako 4 eta 5 urteko ikasleak, Ermuko antzokira joango dira  pelikula bat ikustera.

Pelikula euskera bultzatzeko kanpainaren barruan dago.

Udalak antolatzen du.

2019-10-28

Lehen Hezkuntzako 5.mailako ikasleek Debara irteera izango dute azterkosta  programaren barruan ,urriaren  30ean,  asteazkena.

Debara trenez goizeko 09:00etan igaroko dira, eta  han bazkalduko dute. Bertan, 14:30etako trena hartuko dute Ermura bueltatzeko eta etxera arratsaldeko 16:00 joango dira.

Ikastolak antolatzen du.

Anaitasuna HLH