2019-11-11

Sphütako Epherra Ikastola 2002an hasi zen gabonetarako otarreak eskaintzen. 2014an Alozeko Ikastolak bat egin zuen ekimenarekin, hurrengo bi helburu hauekin beti:

1. Ikastola bien finantziazioan laguntzea. Seme-alabek euskaraz ikasteagatik, gurasoek finantziazioaren %30 jartzen dute eta administrazioek, %20. Gainerako %50, hau bezalako gizarte ekimenen bidez eskuratzen dute. 2018ko salmentari esker, adibidez, 15.000€ bildu zuten Zuberoako bi ikastolontzat.
  2. Tokiko ekoizleak ezagutaraztea, Zuberoako etxalde eta enpresetako ekoizpenak dituzten otarreak eskainiz:

Ikastola-euskaraz-19

ARGIA aldizkarian argitaratutako albistea irakurtzeko sartu hemen: Zuberoako ikastolak laguntzeko otarrea salgai jarri dute

2019-11-11

Ikastolako 3.zikloko Agenda 21eko gelako ordezkariak, azaroaren 15ean, ostirala, egun osoko irteera izango dute. Euskal Herriko Nekazari Elkartera (EHNE), Zornotzara, joango dira.

Agenda 21eko proiektuaren lanketa egingo dute.

Ikastolak  antolatzen du.

2019-11-11

Azaroaren 11 goizez gaztañerre eguna ospatuko da, gaztaña erreak jaten, ikastolako umek guztiak. Bakoitzak bere gelan jango ditu, goizeko atsedenaldi inguruan gaztañak banatu eta jango dituzte. Bitartean hainbat abesti abestuko dituzte.

Ermuko ohitura zahar horri eutsi nahi diogu horrela

Ikastolako Guraso Elkarteak eta 2. zein 3. zikloko ikaleak antolatuko dute.

2019-10-28

Anaitasuna Ikastolako sarrera nagusian LGTBIQ eta emakumeen askatasuna aldarrikatu nahi duten bankuak daude. Ikastolako ikasleek maitasun osoz margotu dituzte bankuak, baina, bakarrik daude eta konpainia behar dute. Animatu eta atera argazki bat bertan.

Aniztasuna eta baloreak (tolerantzia, elkartasuna, poztasuna, laguntasuna…) hobekien islatzen dituen argazkiak liburu baten saria izango du.

Lehiaketan 3 sari banatuko dira:

• Ikasleak (Irakasleak ikastaldeari aterako du argazki bat).
  • Ikastolako langileak.
  • Ikastolako familiak.

Argazki guztiak aarriaga@anaitasunaikastola.net emailera bidali behar dira, parte-hartzaileen izen abizenak eta maila adieraziz.

Argazkiak aurkezteko epea urriaren 28tik azaroaren 15era izango da.

2019-10-28

Datorren ostegunean, urriak 31, Lehen Hezkuntzako  4. mailako ikasleak,  Durangaldeko herriak ezagutzera joango dira, horrela, gelan landutako gaia zuzenean landuko dute.

Ikasleak goizeko 09:15etan autobusa hartuko dute Ikastolan eta arratsaldeko 15:45ean, bueltatuko dira ikastetxera.

2019-10-28

Datorren asteartean, urriak 29, Haur Hezkuntzako 4 eta 5 urteko ikasleak, Ermuko antzokira joango dira  pelikula bat ikustera.

Pelikula euskera bultzatzeko kanpainaren barruan dago.

Udalak antolatzen du.

2019-10-28

Lehen Hezkuntzako 5.mailako ikasleek Debara irteera izango dute azterkosta  programaren barruan ,urriaren  30ean,  asteazkena.

Debara trenez goizeko 09:00etan igaroko dira, eta  han bazkalduko dute. Bertan, 14:30etako trena hartuko dute Ermura bueltatzeko eta etxera arratsaldeko 16:00 joango dira.

Ikastolak antolatzen du.

2019-10-04

5. eta 6. mailako ikasleek Ertzaintzaren eskutik hitzaldia izango dute Ikastolako liburutegian.

Urriaren 8an arratsaldeko 3etan 6. mailako ikasleek “Bullying eta ziberbullyng”ari buruzkoa; eta urriaren 9an 5. mailakoek  “Arriskuak interneten” gaia landuko dute.

Ikastolak antolatzen du.

2019-09-30

Eskolak, denen erosotasunerako, egutegi bat bidaliko du dagokion maila bakoitza noiz etorri adieraziz.
Eskatzeko epea: irailaren 30etik urriaren 29ra
On-line: www.hezkuntza.net

BEKAK 2019

2019-09-30

3.mailako ikasleak irailaren 3Oean,astelehenean,ikastolako ortura joango dira ortuko patatak ateratzera.

Kurtso bukaeran ereindako patatak ateratzeko sasoia da. Ortuko produktuak ere ikusiko dituzte.

Ikastola antolatzen du.

Anaitasuna HLH