2019-03-04

Martxoak 8rako mugimendu feministak greba feministarako egin duen deialdiarekin, Anaitasuna ikastola ikastetxeak bat egiten du. Ezohiko emakumezkoen greba hau lantokietan ez ezik, zaintza lanetan eta kontsumoan ere eragina izan dezala da helburu.

Garrantzitsua ikusten dugu, gizonezkoen inplikazioa emakumeen greba bermatzeko.

Martxoaren 8an gure eskolako hainbat langilek greba egingo dute. Gaur egun ditugun datuen arabera:

• Irakasleen %62ak egingo du greba.
  • Aurreko datuari gehitu behar zaio egonaldira irakasleen %15 joango dela.
  • Hezkuntza laguntzako espezialisten %100ak egingo du greba.
  • Jantoki eta garraio zerbitzurik ez da egongo, ezta eskolaz kanpoko ekintzarik ere.
  • Goizeko zaintza zerbitzua mantenduko da, ohiko ordutegiarekin.

Beste aldetik, herri mailan antolatuko diren ekintzetan eta eskolan 09:00an, “C” patioan egingo den elkarretaratzera, langile, ikasle zein gurasoei, parte hartzera animatzen zaituztegu.

BERDINTASUNAREN ALDE ZAINTZAK LANAK DENON ARTEAN!

Ermuan, 2019ko martxoak 4

Anaitasuna HLH